Afscheid

Het is inmiddels traditie geworden dat de wijkraadleden het begin van het zomerreces inluiden met een zomerborrel. Het is goed om elkaar naast het (vrijwilligers)werk ook in informele setting wat beter te leren kennen.
Deze keer stond de avond voor een deel in het teken van het afscheid van Theo Snelders, die meer dan tien jaar lid was van onze wijkraad. In de dankwoorden van de drie blijvende bestuursleden werd Theo niet alleen bedankt dat hij de kas zo goed beheerde, maar vooral ook geroemd om zijn grote kennis van veel gemeentelijke zaken. Die wist hij altijd goed te vertalen naar wat dat voor onze wijk zou kunnen betekenen. Verder maakte Theo een indrukwekkende verdeelsleutel om onze Nieuwsbrieven te bezorgen. Hij was op alle fronten behulpzaam, met computerhulp, als ‘taxichauffeur’, noem maar op.
De functie van penningmeester is nu in goede handen van Hein van de Crommert. Voor de rest gaan de overige wijkraadleden de handen uit de mouwen steken om de andere zaken goed op te pakken.